Vandaag brengen alle kinderen een dagje door in hun gezin, vele gezinnen spraken onder elkaar af om samen iets te doen. Ik kreeg tot nu toe geen nieuws, geen nieuws goed nieuws...

Ik heb wel al enkele telefoontjes gehad 's avonds van kindjes die wat heimwee hadden maar ik kon ze steeds weer geruststellen, de ouders in de gezinnen nemen hun taak echt ernstig en willen absoluut dat de kinderen zich goed voelen. Het is uiteraard normaal dat de kinderen het af en toe moeilijk krijgen maar dat ze zich erover kunnen zetten en alles hier opnemen, maakt mij ongelooflijk trots op hen. Ze zullen deze ervaring de rest van hun leven meedragen. Enkel kinderen dompelen zich volledig onder, dat is fantastisch om te zien. Enkele foto's van mijn wandelingen vandaag, om jullie te laten meegenieten van de omgeving








:


Reacties

Populaire posts van deze blog